Velký rozvoj zaznamenala kontextová reklama spolu s reklamou na sociální síti Facebook, Twitter a dalších sociálních sítích.Také bannery stále drží své pozice. PPC reklama na Seznamu či Google - SKLIK nebo Google adwords - zůstávají s námi. Také ETARGET se drží. Rozbíhá se inbound marketing. Nabídnout lidem to, co hledají. Pokud to tedy máte.
Nejvíce se ale nyní firmy obracejí na reklamní agenty nebo agentury s pomocí při SEO, optimalizací stránek pro vyhledávače v domění, že další reklamu potřebovat nebudou. Omyl. Budou. A proto jsem tu stále pro Vás, internetová reklama, SEO, optimalizace pro vyhledávače i pro lidi, tvorba malých a středních webů s čistým HTML kódem.
Dodržuju "Pokyny pro webmastery Google"
Do popředí se dostanou sociální sítě, ale vyhrají takové,které budou nabízet šifrování komunikace. Kdo nešifruje, je OUT. Kdo šifruje, je IN!
Copyright © 2013 - Všechna práva vyhrazena - Reklamniagent.cz
Reklamu zajišťuje Propagace firem, s.r.o.
Upravil Ilja Hynek, P-I-R-@-T|sitemapa|Reklama na internetu | Zpětné odkazy 1 | Zpětné odkazy 2