A když se mu k tomu ještě poštestí získat reklamu do tisku, u mě MF DNES, tak musí být nadšený, co všechno může za své investované peníze získat. Trh s reklamou se jen přerozděluje mezi již stávající. Téměř vše, co mohlo být objeveno a vyzkoušeno, již objeveno bylo a v různých obměnách i vyzkoušeno. Lidé hledají cíleně - fulltext, ale také stále více čtou články na internetu, prohlížejí fotky a komunikují na komunitních serverech. Tam všude můžete být vidět a tedy přilákat pozornost klienta.
Tvorba www stránek s kvalitním HTML nebo XHTML základem, dodržování webových standardů a čisté kódy jsou z mé strany samozřejmostí. Najdou se lidé, kteří řeknou, že to není všechno a kompromisy se sem tam musí dělat. A já tříkám, ano, mají pravdu. Ne vždy jde vše čistě a jednoduše. Sem tam se musí něco upravit a přizpůsobit.
SEO optimalizace a nastavení textů, správné rozložení obsahu textu a další "drobnosti" spojené s Vaším novým webem. Jedná se o velmi důležitou část tvorby webu a jeho správy, což Vám potvrdí každý správný obchodník či reklamní agentura, která dělá pro své klienty možné i nemožné, aby je uspokojila v neuspořádaném internetovém světě. Jde o dlouhodobou spolupráci, která není nejlevnější. Ani u mě.
Budování zpětných odkazů - linkbuilding a linkbaiting - určitě jste o něm již slyšeli. Jde o vytvoření sítě odkazů, které odkazují z jiných webů na Vaše stránky. A nemusí to být jen hlavní stránka. Mám ruzné doporučení a zkušenosti, které aplikuji na svých klientech. A´t už jde o textové odkazy, ikony 88*31 pixelů, nebo větší banery. Také se sem dá zařadit registrace do katalogů.
PR - komerční sdělení - komerční články - psaní - také budování zpětných odkazů, ale jiným způsobem - docela náročná práce, když se má dělat poctivě. Není to o napsání jednoho článku a ten umístit na různé servery. To by se dalo nazvat "tapetováním". Stejný článek stále dokola, to není dobré. Navíc PR servery to ani nedoporučují. Chcete mít vlastní komerční sdělení, nebo více článků? Jde o placenou službu na 1 rok na server iDNES, komerční sdělení, nebo více článků za méně peněz.
Ve velké míře nastoupí reklama Topkontakt - kontextová reklama, Bannerová reklama, IDOS, TopText a jako vedlejší efekt fulltextové vyhledání... Napíšu to jednoduše. Chcete být vidět? Pořiďte si Topkontakt a k tomu mě jako reklamního agenta a budete vidět.
Internetová reklama je placená opakovaně, a to pro udržení Vaší firmy v popředí zájmu. Kdo chce být vidět, má nějakou reklamu a když někdo říká, že ji nepotřebuje, tak si vymýšlí. Nebo je na trhu jediný a nemá konkurenci. Ale takových firem je hrozně málo.
Jste vlastníkem nemovitosti? Potřebujete vyměnit stará okna za nová? Co třeba plastová okna Aluplast od Oknostylu. Nebo hliníková, jde-li o důmv moderní zástavbě, nebo klasická dřevěná okna či dveře, máte-li stylový dům. No a samozřejmě je možno zažádat o dotaci Zelená úsporám, kterou Oknostyl také poskytuje. A nejen na plastová okna. Hledáte ceníky plastových oken. Firma Oknostyl má na svá plastová a hliníková okna i dveře na svých stránkách vystaven ceník plastových oken. Potřebujete zateplit dům? Obraťte se opět na Oknostyl. Používají zateplovací systémy Mamutherm. Shlédněte jejich prezentaci na internetu.
V případě potřeby kvalitních dveří do garáže, můžete získat od Oknostylu garážová vrata TRIDO, a to sekční posuvná nebo výsuvná vrata. A když už budete v rekonstrukci domu, nezapomeňte na žaluzie do oken, opět plastových, dřevěných nebo hliníkových, případně na markýzy nebo použijte solární žaluzie, které se ovládají samy. A sítě proti hmyzu, opět dodá Oknostyl.
Copyright © 2013 - Všechna práva vyhrazena - Reklamniagent.cz
Reklamu zajišťuje Propagace firem, s.r.o.
Upravil Ilja Hynek, P-I-R-@-T|sitemapa|Reklama na internetu | Zpětné odkazy 1 | Zpětné odkazy 2