Outsourcing marketingu
Zjednodušeně - najměte si mě. Objednejte si mě smluvně na určitou dobu. Získáte nezávislého odborníka na internetovou reklamu a propagaci firmy nebo produktů .
Jaké jsou výhody outsourcing marketingu pro Vaši firmu?
- získáte nezávislý pohled na Vaši firmu z venčí
- zkušenos a odbornost jen na stanovenou dobu (Váš pracovník by se prodražil)
- objektivnost - nejsem zatížený vztahy mezi spolupracovníky ve Vaší firmě
- uspoříte finanční prostředky, ne hned, ale výhledově
- náskok před ostatními díky mým znalostem trhu a propagace v jiných oborech.
Co pak může být možnou nevýhodou?
- možná nepružnost fungování (nejsem u Vás ve firmě, ale je možné si mě najmout i na práci, kdy budu fyzicky u Vás), ale v době internetu a e-mailů jde všechno řešit ihned.
- možné nepochopení filosofie firmy (ale když dostatečně vysvětlíte, o co jde... Jde o komunikaci)
- ohrožení bezpečnosti Vašich interních marketingových nebo firemních dat. (Lze řešit smlouvou o mlčenlivosti, utajení dat...)
Každý majitel firmy by si měl uvědomit, že zákazník není závislý na firmě, ale většina firem je závislá na zákazníkovi.
Průběh outsourcingu - náhled
- Zanalyzuju silné a slabé stránky Vaší firmy
- Zjistím, jakou cestou jste se doposud ubírali a co to přineslo.
- Nabídnu nové pohledy na "věc" a nové možnosti propagace.
- Navrhnu cestu a směr marketingu na internetu pro Vaši firmu - nastíním strategii reklamy.
- Vyberete si, pokud budete mít zájem uspět v propagaci na internetu a dohodneme podmínky spolupráce.
- Sestavím finanční rozpočet pro navrhnmutou reklamní strategii. V případě uskutečnění hlídám jeho dodržování.
- Zrealizuju Vámi schválené a objednané marketingové kampaně.