SEO audit, SEO analýza, jak to bude
- Zkontroluju Váš web: zda je správně rozvržen, nadpisy, popisy, klíčová slova, sitemapy a indexace ve vyhledávačích
- Dozvíte se, jakým způsobem vidí Vaši stránku vyhledávače a indexovací roboti
- Probereme spolu Vaši nynější prezentaci a zaměříme se na vhodný text
- Vybereme spolu vhodná klíčová slova
- Najdeme Vaši konkurenci a probereme, co vše se dá udělat pro Vaši pozici ve vyhledávačích - Seznam, Google, sociální sítě.
- Návrh tvorby zpětných odkazů a registrace do katalogů
- Cenový návrh zpracování nabídky
Kde bývají chyby? Co je třeba upravit? Co zlepšit?
- Struktura webu - je web správně prolinkován? Lze se dostat na všechny stránky bez problémů?
- Obsah webu, existující texty: Je web napsán pro roboty nebo pro lidi? Sdělujete zákazníkovi přesně, co pro něj máte? Proč zrovna Vaši firmu? Obecně copywriting.
- Úpravy META TAGů - většinou se na ně nehledělo, ale jsou důležité z pohledu robotů - vyhledávačů.
- Obrázky, dokumenty PDF aj (netextový obsah) - máte správně popsané obrázky? Vedou z nich nějaké odkazy?
- Využití sociálních sítí: Využíváte naplno sociální sítě? Nejlepší reklamou je, když si zákazníci o Vaší firmě nebo produktech povídají sami. V tom dobrém, samozřejmě.
SEO optimalizace bude pokračování
Oprava chyb, vylepšení na základě SEO analýzy
- Úprava HTML kódu -struktura html jazyka, případná validita kódu.
- Nalezení vhodných klíčových slov a sousloví pro doplnění textu.
- Změna META TAGů - většinou se na ně nehledělo, ale jsou důležité z pohledu robotů - vyhledávačů
- Úprava syntaxe textů - copywriting - texty, které zaujmou
- Doplnění obsahových prolinků na jednotlivé stránky klienta.
- Vytvoření zpětných odkazů. dlouhodobá záležitost, ale má svůj význam.
Posledním a volitelným krokem je internetová reklama
Některé z možností prezentace na internetu: Reklama na klíčová slova. Reklama Bannerová. PPC reklama SKLIK nebo Google Adwords či ETARGET. Fulltextové dohledání na klíčová slova. Zpětné odkazy - registrace do katalogů a výměna zpětných odkazů s podobnými www stránkami. Internetová reklama je téměř posledním krokem. Poradím Vám, kam, co a v jakém množství inzerovat.
Zakončením je nový klient Vaší firmy nebo prodej zboží. I když SEO nikdy nekončí...
Ještě zbývá dlouhá cesta k novému zákazníku či uskutečněnému prodeji. Spolu - já, jako internetový reklamní agent a Vy jako zákazník, se dopracujeme k oboustranné spokojenosti.