Internetová podpora podnikatelům

Jaká bude internetová reklama v roce 2013? A co nás čeká v roce 2014?

Velký rozvoj zaznamenala kontextová reklama spolu s reklamou na sociální síti Facebook, Twitter a dalších sociálních sítích.Také bannery stále drží své pozice. PPC reklama na Seznamu či Google - SKLIK nebo Google adwords - zůstávají s námi. Také ETARGET se drží. Rozbíhá se inbound marketing. Nabídnout lidem to, co hledají. Pokud to tedy máte.

Co požadují firmy po reklamních agenturách?

Nejvíce se ale nyní firmy obracejí na reklamní agenty nebo agentury s pomocí při SEO,  optimalizací stránek pro vyhledávače v domění, že další reklamu potřebovat nebudou. Omyl. Budou. A proto jsem tu stále pro Vás, internetová reklama, SEO,  optimalizace pro vyhledávače i pro lidi, tvorba malých a středních webů s čistým HTML kódem.

 Dodržuju "Pokyny pro webmastery Google"

Internetová reklama v roce 2014

Do popředí se dostanou sociální sítě, ale vyhrají takové,které budou nabízet šifrování komunikace. Kdo nešifruje, je OUT. Kdo šifruje, je IN!