Internetová reklama - Jak propagovat firmy
Internetová reklama je jedním z nástrojů internetového marketingu. Pomohu Vám s reklamou na internetu, s marketingem on-line. Pomohu Vám být vidět na internetu.
Existuje více forem internetové reklamy, každá je vhodná pro určitou skupinu. Skupinu firem nebo jednotlivců, ale v podstatě vede textová informace, která má zákazníka zaujmout a někam nasměrovat. Internetová reklama = on-line reklama.
Propagace na internetu pomocí
- ploch/bannerů - obrázková reklama/textová reklama
- textových reklam - hypertextové odkazy/zpětné odkazy
- intextové reklamy - loga, bannery nebo pevně dané formáty reklamy, třeba na serveru iDNES, Lidovky a dalších
- katalogových zápisů - trvalé zpětné odkazy pro weby
- platby za klik PPC systémy - relativně drahé
- platby za zobrazení - stále se používá u bannerů
- platby za klik, za uživatele
Vybírejte rozvážně, jakou reklamu zvolíte. Můžete mít jeden způsob a bude to stačit, nebo utratíte finance za všechny typy reklamy a nezískáte nic.
Proto jsem tu já. Poradím, usměrním a pomohu s nastavením reklamy na internetu.
Zvažte pořízení reklamní kampaně nebo doporučení, kde inzerovat, od zkušeného reklamního agenta
s desetiletou praxí.
Pozor na podvodnou reklamu!!
Protože je na internetu relativně "jednoduché" narazit na množství podvodníků nejen v reklamě, dávejte si pozor, s kým jednáte. Hlavně v bannerové reklamě na různé super zázračné tabletky, tajemství hubnutí a ploché břicha či větší poprsí.
Proto byste měli být velice obezřetní, kam posíláte své údaje a u koho si objednáváte reklamu.
Pozor si dejte na různé placené autosurfovací systémy, které slibují zvýšení návštěvnosti. Ano, každá návštěva pár sekund, ale k čemu to, když nepřijde zákazník? Také automatické blogovací systémy, které nemají žádné měřitelné výsledky.